Güneşli bir İzmir pazarından merhaba  Eğer takip ediyorsanız artık İzmirli bloggerlar olarak birbirimizle olan yakınlığımızı biliyorsunuzdur. Dün de bir araya geldiğimiz keyifli günlerden biriydi. Yine bugünkü gibi güneşli, pırıl pırıl bir hava vardı İzmir’de. O gün herhangi bir etkinlik olmadığı, sadece öğle yemeği yiyip, sohbet etme amaçlı buluştuğumuz için kot pantolon, bluz ve Converse ayakkabımla tercihimi rahatlıktan yana kullandım.



Geçtiğimiz günlerde Koton’dan aldığım bu bluzun beni etkileyen tarafı sırtındaki düğme detayı oldu  Bluzun arkasında aşağı doğru inen küçük pembe kalpli düğmeler var. Çok sevimli



Aksesuar tercihimi ise bilekliklerden yana kullandım. T-shirt giyilir de bilekler hiç boş bırakılır mı



Şeffaflık trendini artık bilmeyen yoktur değil mi? Birkaç sezondur, popülaritesi daha da artarak devam ediyor. Bu trendin en gözde parçalarından biri de şeffaf çantalar bence  Tamamen şeffaf çantaları kullanmakta tereddüt edenler olsa da ben çok seviyorum. Koton’un hediyesi olan bu şeffaf clutch da dün bana eşlik etti.



Günün sonundan güzel bir fotoğraf ile yazımı sonlandırıyorum


Sırtı düğmeli bluz: Koton

Kot pantolon: Koton

İpli bileklikler: Koton

Ayakkabı: Converse

Taşlı bileklik: Lukata



Ne Giydim: Sırtı Düğmeli Bluz


Leave a Reply