“10 Soruda MBFWI Tasarımcıları” röportaj serimizde konuğumuz Mercedes Benz Fashion Week İstanbul‘un dördüncü günü adL Markası ile defile düzenleyen Cengiz Abazoğlu;


  1. Moda size ne ifade ediyor? Ve modanın yanında başka bir tutkunuz var mı?

    Benim için moda tutkuyu ifade ediyor. Evet var, sanat özellikle resime karşı büyük bir ilgim var. Ve çok beğendiğim sanatçıların eserlerine sahip olduğum bir koleksiyonum var.


  2. İşinizin en sevdiğiniz ve en sevmediğiniz yönleri nelerdir?

    En sevdiğim hobimi meslek olarak yapma lüksüne sahibim. En sevmediğim yönleri ise çok severek yaptığım tasarımlardan bir sezon sonra sıkılıyor olabilmek.


  3. İlk satışınızı hatırlıyor musunuz?

    Evet, çok sevdiğim şimdi ise rahmetle andığım Tekfen Holdingin sahibi Leyla Akçağlılar ilk müşterimdi.


  4. Markanızı en iyi tanımlayan 5 kelime?

    Elegan, dinamik, farklı, modern ve seksi diye tanımlayabilirim.


  5. Tasarımlarınızı giymesini istediğiniz birisi var mı? Varsa kim ?

    Hayır yok, bir dönem Madonna idi şu an beni heyecanlandırmıyor.


  6. Stil ikonunuz kim? Ve neden?

    Stil ikonum annem özellikle çocuk yaşlarımda beni görünümüyle ve hala giyimiyle etkilemektedir.


  7. Bilinmeyen ve ilginç bir yeteneğiniz var mı?

    Evet var, yağlı boya resim yapıyorum pek ilginç olmasa da.


  8. Kumaşınızı nasıl seçiyorsunuz, koleksiyonu çizdikten önce mi sonra mı ? Ve Kumaş seçerken aradığınız kriterler nelerdir?

    Bazen tasarıma göre bazen de kumaşa göre bir giysi koleksiyona dahil olabiliyor. Kumaş benim için çok önemli, sentetik olanlara tahammül edemiyorum.


  9. Kendi stilinizi nasıl tanımlıyorsunuz?

    Fark edilir ve rahat diye tanımlayabilirim.


  10. MBFW İstanbul maceranız nasıl geçti?

    Çok keyifli geçti, perde arkasında biz çok eğleniyoruz.


Cengiz Abazoğlu’nun adL defilesi;



Kendisine röportajı için teşekkür ediyoruz, başarılarının devamını diliyoruz!



10 Soruda MBFWI Tasarımcıları: Cengiz Abazoğlu


Leave a Reply