Dün akşam İzmirli Bloggerlar olarak Swissotel Büyük Efes‘in ev sahipliği yaptığı Dinamo 1 Karma Sergisi‘nin açılışına davetliydik. Bu davetle ilgili daha geniş detaylı bir yazım olacak, ondan öncesinde işin kolayına kaçıp o akşam ne giydiğimi sizinle paylaşmak istiyorum  Dantellere karşı özel bir ilgim var. Dantel detaylara sahip kıyafet, ayakkabı ve aksesuarları çok seviyorum. Dün akşam da gardrobumun en sevdiğim parçalarından biri olan beyaz dantel elbisemi giydim.



Beyaz elbise ve sedef rengi ayakkabılarım biraz gelinleri anımsatsa da, size son günlerde bahsettiğim baştan aşağı beyaz trendini ben de böyle denemek istedim



Aksesuar olarak daha önce ne aldım bölümünde yer verdiğim taşlı Koton kolyemi kullandım.



Nasıl buldunuz?


Dantel Elbise: Marie Posa
Taşlı Kolye: Koton
Ayakkabı: Freeway


Sevgiler



Ne Giydim: Dantel Elbise


Leave a Reply