Daha önce bahsettiğim Dinamo 1 Genç Sanatçılar Sergisi açılışının öncesinde Sisters & Designers Butiğine uğradık. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla ufak çaplı bir kokteyl hazırlamışlar. Bizi de ağırladılar. Yine bu keyifli ziyareti daha sonra sizinle, Sisters & Designers butikte bulunan cicilerle birlikte paylaşacağım. Ama önce geleneksel “ne giydim” postu ile açılışı yapıyorum



Erken saatlerde olduğu ve o gün akşamki davet nedeniyle bizim için çok hareketli geçeceğinden sade bir kombin tercih ettim. Herkesin gardrobunda takılıp kaldığı, elinin sürekli ona gittiği en az bir parçası vardır. Benimki de sanırım Mango blazer ceketim  Hem özel davetlerde, hem de o gün yaptığım gibi kot pantolon ve basic t-shirtle tamamlayarak günlük kombinlerimde rahatça kullanabiliyorum. Zaten blazer ceketler gardrobun kurtarıcı parçalarından biri bence. Görünümüzü anında hareketlendirebiliyor ve kullanımı oldukça esnek.


Bu arada o gün yağmura yakalandığımızdan saçımın sönük görünümü için kusura bakmayın



Sevgiler


Blazer Ceket: Mango

Kot Pantolon: Koton

Ayakkabı: Freeway

T-Shirt: Koton



Ne Giydim: Blazer Ceket & Kot Pantolon


Leave a Reply