Geçtiğimiz günlerde yaptığım ufak bir alışverişle karşınızdayım. Yine tamamen farklı bir amaçla gittiğim ve sonunda yine aradığımı bulamayıp ilgimin farklı ürünlere kaydığı bir alışveriş oldu  Bunlardan biri Collezione‘da gördüğüm bu pop art clutch. Aslında askısı da var ama ben bu şekilde daha şık olduğunu düşünüyorum. Siz de benim gibi pop art seven biriyseniz bir bakın derim. Fiyatı 25 TL.




Aldığım bir diğer parça ise Batik‘ten. Normalde Batik’te kendi tarzıma uygun ürünler bulamıyorum. Ama yine de önünden geçerken içeri girip bakmaktan kendimi alamıyorum. Bu sefer Batik’ten elim boş çıkmadım neyse ki  Renkli taşlarla süslenmiş olan bu Peace kolyeyi görür görmez çok beğendim. En kısa zamanda uygun bir kombinimde kullanmak için sabırsızlanıyorum. Sizce de çok hoş bir kolye değil mi? Fiyatı ise 14,90 TL.




Ne Aldım: Pop Art Çanta & Peace Kolye


Leave a Reply