İyi bayramlar!


Sizi son birkaç aydır çok severek kullandığım ve ne zamandır hakkında yazmak istediğim bir ürünle tanıştırmak istiyorum; Otacı Zeytinyağlı Bebe Yağı. İtiraf etmeliyim ki daha önce herhangi bir markanın bebe yağını kullanmamıştım. Otacı’nın bu ürünü, “neden daha önce bebe yağı denememişim?” sorusunu sordurdu bana ve bebe yağını cilt bakımı rutinime soktu :)


Cildi nemli tutmak, mevsim ne olursa olsun çok önemli. Fakat özellikle yaz aylarında kimse kuru görünen cildini sergilemek istemez sanırım :) Otacı zeytinyağlı bebe yağının hem nemlendirmesini, hem de cildimde bıraktığı o ışıltılı görünümü çok sevdim ben. Genellikle banyodan sonra nemlendirici krem kullanan biriyim, ama dönüşümlü olarak özellikle de dışarıda fazla zaman geçireceksem, cildimin daha ışıltılı görünmesini sağlamak için tercihim bebe yağından yana oluyor. Etkisi de tüm gün boyunca devam ediyor.



Otacı zeytinyağlı bebe yağını ister kuru, isterseniz de nemli cildinize uygulayabilirsiniz. Ben çoğunlukla banyodan hemen sonra nemli cildime uyguluyorum, böylece daha etkili bir sonuç alıyorum. Kokusundan da bahsetmeden edemeyeceğim; o kadar hafif ve kalıcı bir lavanta kokusu hakim ki gün içinde kendimi koklamaktan alamıyorum :)


Sprey şişede olması bence pratik bir kullanım sağlıyor, avcunuza bir kere sıktığınızda çok fazla yağ gelmiyor böylece daha rahat dağıtabiliyorsunuz. Tek fıs, cildinizin geniş bir bölümünü nemlendirmeye yetiyor. Bu da tüm vücudunuzu nemlendirmek için çok fazla bebe yağı sürmenize gerek olmadığı anlamına geliyor. Birkaç fıs ile vücudunuzu nemli tutabilirsiniz. Azar azar dağıtarak uygularsanız, yapış yapış bir his de bırakmıyor ayrıca.



Biraz da içeriğinden bahsetmek gerekir sanırım. Tamamen doğal bir içeriğe sahip; heliantus yağı, zeytinyağı, buğday tohumu yağı, papatya yağı, lavanta yağı ve E vitamini. Paraben, alkol, silikon gibi maddeler içermiyor. Kısacası son derece doğal ve güvenle kullanılabilecek bir ürün.


Eğer cildiniz yumuşacık olsun, ışıltılı görünsün ve tabi ki kullanacağınız ürünün içeriği doğal olsun isterseniz Otacı zeytinyağlı bebe yağını önerebilirim size :)


Sizin bebe yağı ile aranız nasıl peki? Otacı’nın bebe yağını denemiş miydiniz?



Otacı Zeytinyağlı Bebe Yağı


Leave a Reply