Merhaba,


Bebak ürünleri ile yeni tanışan biri olarak, ürünlerini kullandıkça yorumlarımı sizinle paylaşacağımı söylemiştim. Daha önce hakkında yazdığım Bebak ürünlerini buradan görebilirsiniz. Bugün ise sırada Bebak Makyaj Temizleme Sütü var. Makyajımı çıkarmak için hep makyaj temizleme suyu kullanan biri olduğum için daha koyu kıvamlı olan temizleme sütü kullanırken biraz garipsedim diyebilirim :) İlk deneyim olarak beni bu yüzden zorlasa da, kullandıkça elim alıştı ve sevdim.


Hemen en merak edilen sorudan başlayayım; “Makyajı çıkarma performansı nasıl?“. Makyajı oldukça başarılı bir şekilde temizliyor, ben temizlemesinden memnun kaldım. Makyaj kalıntısı bırakıp bırakmadığını görebilmek için günlük kullandığım makyaj temizleyici ile üzerinden bile geçtim ama pamuğum temizdi :) Size doğru bilgi verebilmek için hem günlük, hem daha ağır makyaj yaptığım zamanlarda kullandım. Günlük hafif makyajı çıkarmada olduğu kadar ağır göz makyajını çıkarmada da etkili olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Yalnız suya dayanıklı maskaralarda markasına göre performası değişiklik gösterebiliyor.



Aklınıza gelebilecek bir diğer soru ise “Yağlanma ve sivilce yapıyor mu?” olacaktır eminim ki. Bebak, bu makyaj temizleme sütünün tüm cilt tiplerine uygun olduğunu söylüyor. Açıkçası benim cildimde herhangi bir yağlanma ve sivilce sorunu olmadı. Üzerinde de yazdığı gibi sadece makyajınızı yada cildinizdeki kiri temizlemekle kalmıyor, aynı zamanda içeriğinde bulunan doğal acı badem yağı sayesinde cildinizi yumuşatıp, nemlendiriyor. Ne çift bazlı makyaj temizleyicilerinde olduğu gibi cildinizde yapış yapış bir yağ tabakası kalıyor, ne de cildinizi kurutuyor. Ayrıca ben makyajımı temizledikten sonra bıraktığı o nemli ve ışıltılı görünümü çok seviyorum.


Ben bu şekilde denemedim fakat Bebak Acı Badem Sütü Makyaj Temizleyici ürününü sadece makyajınızı temizlemek için değil aynı zamanda sabah ve akşam olmak üzere cildinizi temizlemek amacıyla da kullanabilirsiniz.


Sanırım söyleyeceklerim bu kadar :) Kısacası ben makyajı temizlerken aynı zamanda cildi nemlendiren bu makyaj temizleme sütünü sevdim. Siz denediniz mi peki, deneyimleriniz nasıl?



Bebak Makyaj Temizleme Sütü


Leave a Reply