Uzun bir aradan sonra yeni bir “ne giydim” yazısından merhaba! Üzerinde kedicik olan her şeye ilgi duyduğum ve benim olmasını istediğim doğrudur :) O yüzden bu kedicikli eteği gördüğümde bayıldım! Açıkçası eteğin LC Waikiki’nin Teen bölümünden olması benim için hiç sorun değildi :) Bakmayı en sevdiğim kat olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Bayılıyorum cıvıl cıvıl tasarımlarına. Oradaki kıyafetlerin içine girebildiğim için bazen minyon olduğuma bile seviniyorum hihihi :)



Eteğin desenine yakından bakın <3



Kedi desenli eteğimin üzerine beyaz basic t-shirt giydim ve ucunu düğümledim. (Kolajdaki ilk fotoğrafta olduğu gibi hafifçe eteğin dışına çıkararak da kullanabiliyorum tabi.)



Detaylara geçersek bu kedicikli kolyemin eteğimle pek uyumlu olacağını düşündüm :)



Bilekliklerim ise Bia Takı‘dan. Henüz takılarına göz atmadıysanız bakmanızı öneririm :)



Ve şapşal pozlarımla yazıyı noktalıyorum :)) Fotoğraf çekilirken sıkıldığım çok mu belli oluyor 0_0


Kedi Desenli Etek: LC Waikiki
Basic T-Shirt: Mango
Bileklik: Bia Takı



Ne Giydim: Rengarenk Kedicikli Etek


Leave a Reply