Merhaba!


Bugün size tasarımlarını en az bizim kadar seveceğinizi düşündüğüm bir markadan bahsedeceğim; Silence of The Bees. Instagram sayfalarında tasarımlarını gördükten sonra gönlümüzü kazanan Silence of The Bees‘in bir de İzmirli olduğunu öğrenince ziyaret etmezsek olmaz dedik ve kalkıp tasarım ofislerine gittik :)



Bizi kapıda ilk karşılayanlar süper ikili Dogo ve Chubby oldu. Ziyaretimiz boyunca da oldukça misafirperver davrandılar :)


Kendileri için “Özgün, eğlenceli, renkli, muzip çizgileri yaşamınıza dahil etmekten hoşlanan biriyseniz, Silence of The Bees tam size göre.” diyen markanın tam da bahsettikleri gibi bir ofisleri var!



Fotoğraflarda gördüğünüz gibi, içeri girdiğimizde renkli, eğlenceli ve enerjik bir ortam karşılaştık.



Silence of The Bees, elbiseden çantaya, ayakkabıdan pançoya o kadar geniş ve dolu dolu bir ürün yelpazesine sahip ki, ben siteyi dolaşırken yoruldum :) Şuna da bakayım, bu da çok güzelmiş derken kayboldum! Tabi tasarım ofislerini ziyaret ettiğimizde ürünleri yakından da inceleme fırsatı bulduk ki, bu daha zevkliydi :)



Ben en çok birbirinden şirin, çocuksu tasarımlara sahip olan bikinilere bayıldım desem sanırım yalan söylemiş olmam. Meselaaaaa bu cicilerden bahsediyorum;



Arkasında kuyruğu olan bir bikini giymek sizce de farklı ve muzip olmaz mıydı?



Peki ya halay çeken baykuşlara ne demeli :) Üstelik gördüğümüz kadarıyla çoğu bikiniye eşlik eden, aynı tasarımda plaj çantası ve ayakkabı da bulunuyor. Bence yaz tatilinize bu cicileri de dahil etmelisiniz.


Ben sizinle birkaç örnek paylaşıyorum, fakat siz içinizdeki çocuğu dinleyin, mutlaka siteyi ziyaret edip tasarımların tümüne bakın :)








İşte bu cici tasarımlarda emeği geçen Silence of The Bees ekibi :) Kendilerine bizi sıcak ve samimi bir şekilde ağırladıkları için çok teşekkür ederiz.


Silence of The Bees tasarımlarını incelemek ve takip etmek için;


bees.com.tr
facebook.com/silenceofthebees
twitter.com/silenceofbees
instagram.com/silenceofthebees



Muzip Tasarımları ile Silence of The Bees!


Leave a Reply