Aslında kadife görünümlü tırnaklar çok yeni değil ama bu sıralar daha fazla keşfedilmeye ve uygulanmaya başladı. Her seferinde acaba daha ne gibi yenilikler çıkacak nail art olayında diye düşünüyorum  Lafı uzatmadan gelelim kadife görünümlü oje trendine. Tırnaklarınızın kadife gibi görünmesini istiyorsanız yapmanız gereken hazır oje kitlerinden satın almak (Ciate markası en bilineni, Sephora’da bulabilirsiniz). Sonrasında bu kitin içerisinde bulunan oje ile önce tırnağınızı boyamak ve ojeniz kurumadan üzerine yine kitin içinde bulunan tozu dökmek. Aşağıdaki videodan izleyebilirsiniz. Bana sorarsanız ben bu trendi sevdim, fakat henüz denemediğim için dokusunun vereceği hissi merak ediyorum açıkçası  Sizin düşünceleriniz nedir bu trend hakkında? Aranızda deneyenler var mı?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TX7dUjjixMk


Trend: Kadife Görünümlü Tırnaklar


Leave a Reply