Merhaba, bugün size el yapımı, doğal cilt bakım ürünleri hazırlayan sevgili Ciğdem ve onun markası Chidem Handmade Luxurious Beauty ‘den bahsetmek istiyorum. Çiğdem’i Instagram sayesinde keşfettim. İngiltere’de yaşayan Çiğdem, Kimya Mühendisi. Kendi markasını yaratma fikri ise kadınların kimyasal maddeleri bilinçsiz bir şekilde tüketmelerine dayanıyor. Kadınları bu konuda bilinçlendirmek için kişiye özel, formülleri kendisine ait kozmetik ürünleri hazırlamaya başlamış.

Bu hikayesini öğrendikten sonra ürünlerini ben de denemek istedim. Çiğdem benim için sea salt scrub (deniz tuzu içeren vücut peelingi) ve kuru cildim için nemlendirici bir butter hazırladı  Bir süredir bu iki ürünü düzenli olarak kullanıyorum ve artık sizinle de deneyimlerimi paylaşma zamanıdır.

Öncelikle ürünlerin çok şık bir kutu içerisinde geldiğini söylemeliyim. Bir önceki fotoğrafta görmeniz mümkün. Ürünlerin görünümü ise yukarıda gördüğünüz gibi, saklamak için cam kavanozlar tercih edilmiş. Sunumuyla gözüme girdi ürünler  Kutuyu açar açmaz o kadar güzel kokular geldi ki burnuma. Çiğdem ürünleri hazırlamadan önce bana hangi kokuları sevdiğimi sormuştu. Dediğim gibi ürünlerini kişiye özel olarak hazırlıyor.

Deniz tuzu peelingi; portakal, tarçın ve zencefil kokuları ile süslü. Ben haftada bir kez banyoda kullandım. İlk kullanımdan itibaren memnun kaldığımı söylemeliyim. Vücudunuzu ölü derilerden temizliyor, gözenekleri açıyor ve kan dolaşımını hızlandırıyor. Ayrıca vücudunuzdaki toksinlerden arınmanızı sağlıyor. Ürünü kullandıkça hem bu etkileri görebiliyor, hem de vücudunuzun rahatladığını hissedebiliyorsunuz. Ayrıca selülit probleminiz varsa, selülit görünümünü hafifletmek için de kullanabilirsiniz.

Butter ise karamel, çikolata ve vanilya kokuları içeriyor. Peeling sonrası tamamlayıcı ürün olarak kullanıyorum, vücudumu anında nemlendiriyor ve parlaklık kazandırıyor. Sadece peeling sonrası değil tabi, banyo yaptıkça sürüyorum vücuduma. Bu ürünü kullandıktan sonra mis gibi kokuyorsunuz  Çiğdem’in söylediğine göre havanın sıcaklığına göre eriyip tekrar birleşen bir ürün. Yağa dönüştüğü zaman içerisinde bulunan havuç yağı sayesinde bronzlaşmak için kullanabiliyorsunuz. Fakat tabi mevsim kış olduğu için benim bu şekilde denemem mümkün olmadı  Yani hem yazın, hem de kışın kullanabileceğiniz bir ürün. Kesinlikle memnun kaldım.

Siz de Çiğdem’in el yapımı, doğal ürünlerini keşfetmek isterseniz işte ulaşabileceğiniz adresler;

Facebook Sayfası: facebook.com/ChidemHandmadeLuxuriousBeauty

Twitter Hesabı: twitter.com/chidemcosmetics

Instagram: instagram.com/chidem_cosmetics

Katalogunu ise buradan inceleyebilirsiniz.


Chidem Handmade Luxurious Beauty Ürünlerini Denedim


Leave a Reply