Herkese keyifli hafta sonları


Converse, verdiği rahatlık nedeniyle en fazla giydiğim ayakkabılardan biri diyebilirim  Eskidiğinde yada rengi solduğunda atmaya kıyamıyorum. Bu nedenle geçtiğimiz günlerde rengi solan Converse ayakkabılarımı yenilemeye karar verdim. Aklımda ne zamandır denemek istediğim simli Converse fikri vardı. Küçük bir malzeme alışverişinden sonra, kolları sıvadım. Bu arada belki siz de denemek istersiniz diye simli Converse yapımını video çektik



Sonuç beni fazlasıyla memnun etti, çok beğendim! Videodan da izleyeceğiniz gibi yapımı oldukça kolay. Tek bir sorun var, o da yaparken üstünüz başınız sime bulanıyor, ışıl ışıl parlıyorsunuz


Notlar


  • Video iki farklı günde çekildiği için videonun giriş kısmındaki sesim ile yapım aşamasındaki sesim arasında farklılık göreceksiniz. Çünkü yapım aşamasında maalesef biraz hastaydım, sesim kısılmıştı  Videoyu geciktirmek istemediğim için bu haliyle çektik, vereceğim rahatsızlık için özür dilerim

  • Simli Converse ayakkabıların zamanla simleri dökülebiliyor, bu durumda tekrar üzerinden geçmeniz gerekecektir.

O zaman hadi izleyelim!


http://www.youtube.com/watch?v=DTfEi7y8jZY



Pembe Ruj TV: Simli Converse Yapımı


Leave a Reply