Merhaba,


Geçtiğimiz günlerde Selen Kozmetik‘in daveti üzerine Down Under Natural’s Argan Oil Saç Bakım Serisini incelemek için İzmir Lansmanına katıldık. Kendilerini daha önce düzenledikleri İstanbul ve Ankara lansmanlarından sonra İzmir’de de görmek bizi çok sevindirdi. Ayrıca ürünlerini severek kullandığım bir kozmetik markasının lansmanına katılmak benim için oldukça keyifliydi.



O gün Arzu Hanım bize Argan Oil Besleyici ve Kırılma Karşıtı Saç Bakım Serisindeki ürünleri tek tek tanıttı, kullanımları hakkında bilgi verdi. Bizden gelen soruları da içtenlikle cevapladı. O anlatırken biz de bir yandan ürünleri denemeyi ihmal etmedik.



Dediğim gibi benim zaten kullandığım ürünler olduğu için ben de Ersin’in saçında denedim. Kavunluvotka Sinem de bizi fotoğraflamış



Eğer henüz denemediyseniz Argan Oil serisi hakkında küçük bilgiler vermek isterim;


Argan Oil Saç Bakım Şampuanı Saçı nazikçe temizlerken, aynı zamanda kırıkları onarır.
Argan Oil Saç Bakım Kremi Saçı besler, nemlendirir ve parlaklık kazandırır.
Argan Oil Saç Bakım Maskesi Sadece 1 dakikada yoğun bakım sağlar.
Argan Oil Saç Bakım Serumu Kolay kırılan saçlara parlaklık, yumuşaklık ve ısıya karşı koruma sağlar.
Argan Oil Sıvı Saç Kremi Kolay kırılan saçların daha kolay taranmasını sağlar, saç kırıklarını onarır ve besler.


Ben bu seriden saç bakım serumu ve sıvı saç kremini kullanıyorum. Oldukça da memnunum. Diğerlerini de deneyip yorumlarımı sizinle paylaşacağım.



Bu güzel akşam için Selen, Arzu ve Sevil Hanım’a, ayrıca bizi ağırlayan Alsancak The House Cafe’ye teşekkürlerimizle.


selenkozmetik.com
twitter.com/downunderturkey
facebook.com/DownUnderTurkiye



Down Under Natural"s Argan Oil Serisi İzmir Lansmanı


Leave a Reply