Merhaba,


O kadar çok deneyip yorumlarımı sizinle paylaşmam gereken ürün var ki, artık bunu biraz hızlandırmam gerektiğini düşünüyorum. Bir süre önce hakkında okuduğum olumlu yorumlardan sonra almaya karar verdiğim Bioderma Sensibio H2O da onlardan biri. Normalde çift bazlı bir makyaj çıkarma ürünü kullanıyordum, ancak benim gibi makyaj yaparken oldukça az malzeme kullanan biri için yanlış bir seçim olduğunu Bioderma Sensibio ile tanışınca anladım.


Bioderma Sensibio H2O hassas ciltler için temizleyici ve makyaj çıkarıcı bir ürün. Adından da anlayabileceğiniz gibi yapısı tıpkı su gibi. Ben bu ürünü hem makyajımı silmek, hem de sabah ve yatmadan önce olmak üzere günde iki kere cildimi temizlemek amacıyla kullanıyorum. Önce pamukla yüzüme uyguluyorum, sonra durulama gerektirmediği için havlu ile hafifçe kuruluyorum. Ardından da nemlendirici kremimi uyguluyorum. Performansı tıpkı blogger arkadaşlarımın yorumladığı gibi beni kesinlikle memnun etti. Hem cildinizi hem de makyajınızı iyi bir şekilde ve zahmetsizce temizliyor. Benim cildimde vaad ettiği gibi hiçbir tahriş, kızarıklık yapmadı. İçim rahat bir şekilde kullanıyorum. Fakat uyarmadan geçemeyeceğim, bazı suya dayanıklı maskaraları ne yazık ki kolayca çıkaramıyorsunuz. Bunun nedenle ağır göz makyajı yaptığınız zamanlar için elinizin altında yağlı bir makyaj çıkarıcısı bulundurursanız iyi olur.



Ben Bioderma Sensibio H2O ‘yu online bir eczaneden sipariş ettim. Çoğunlukla 500 ml. alırsanız ikinci 500 ml. yanında hediye olarak geliyor.


Benim yorumlarım bu yönde. Eğer günlük makyajlarınız benim gibi sadeyse cildinizi ağır makyaj çıkarıcılar ile yormamak, oluşabilecek tahrişlerden korumak için Bioderma Sensibio H2O kullanmanızı öneririm



Bioderma Sensibio H2O Temizleyici ve Makyaj Çıkarıcı


Leave a Reply