Size daha önce The Body Shop Forum Bornova Blogger Etkinliğinden bahsetmiştim. Artık klasikleştiği üzere o gün ne giydiğimi paylaşmak istiyorum bugün  Malum artık İzmir’de babet sezonu açıldı. Ben de kışın çok severek aldığım, giymek için yazın gelmesini sabırsızlıkla beklediğim pembe babetlerimi hemen kutusundan çıkardım. (Burada yazmıştım). Geçtiğimiz hafta bu harika floral desenli pantolonu da almışken, ikisinin uyumunu göz ardı edemezdim  Üzerine arkası pencereli bluzumu da giyince böyle rahat ve şık bir kombin çıktı ortaya.



Çanta olarak yine babetlerimle birlikte Zizigo’dan aldığım zincirli clutch çantamı kullandım. Aksesuar olarak ise kol saati ve Modapik’in hediyesi olan çiçekli bilekliğimi seçtim. Aslında beni bu kadar pembe içinde fazla göremezsiniz. Sanırım baharın gelişi beni bu renge yöneltti, iyi de oldu  Böyle canlı renkleri kullandığınızda ister istemez enerjisi size geçiyor.





Bu arada Blogum Dergisi Ödüllerinde bizi desteklerseniz çok seviniriz  Oy vermek için tık tık.


Arkası Pencereli Bluz: Ambar
Floral Desenli Pantolon: Şirinyer’de bir butik
Pembe Babet: Victoria, Zizigo
Aynalı Güneş Gözlüğü: zerouv.com
Çiçekli Bileklik: Modapik
Kol Saati: Escape
Zincirli Clutch Çanta: Stylistpick, Zizigo



Ne Giydim: Floral Desenli Pantolon


One Comment