Merhaba,


Bugün sizi henüz tanışmadıysanız Nivea’nın yeni serisi ile tanıştırmak istiyorum; strese bağlı terlemeleri bile önlediğini iddia eden Nivea Stress Protect deodorant serisi. Ben bu seri ile bir süre önce Nivea’nın gönderdiği süpriz paket sayesinde tanıştım. Yaz, kış fark etmeden mutlaka deodorant kullanan biriyim, bu nedenle hemen kullanıp etkisini görmek istedim. Vaad ettiği gibi gerçekten terlemeyi ve ter kokusunu uzun süre (48 saate kadar yazıyor) engelliyor mu merak ettim. O zaman hadi benim yorumlarımı okuyalım;



  • Şunu söylemeliyim ki kesinlikle beni memnun eden bir deodorant oldu. Özellikle eğer günüm yoğun geçecekse, kalabalık bir ortamda bulunacaksam Nivea Stress Protect sprey deodorantı tercih ediyorum. Gün boyunca koltuk altını kuru tutuyor ve asla ter kokusu almıyorsunuz.

  • Deodorantın kendi kokusu sizi rahatsız etmeyecek kadar hafif ve ferah. Aynı zamanda ayrı bir parfüm sıktığınızda da asla parfümün kokusunu gölgelemiyor. 48 saat kısmına gelince maalesef yazın o kadar süre duş almadan duramayacağım için bu kadar süre etkili midir bilmiyorum. Ama gün içinde tazeleme ihtiyacı duymadan akşama kadar etkisi sürüyor, bunu söyleyebilirim.

  • Bu seri pudralı olduğu için aklınıza acaba kıyafetlerimde beyaz leke bırakır mı sorusu gelebilir. Ben kullandığım süre boyunca böyle bir problemle karşılaşmadım. Kıyafetlerimde leke bırakmadı. Spreyi iyice çalkalayıp, uygun uzaklıktan uyguladığınız ve kıyafetinizi giymeden önce biraz beklediğiniz takdirde iz kalmadığını siz de görebilirsiniz.

Ben bu seriden sadece sprey deodorantı kullanıyorum, stick yada rollon kullanmayı sevmediğim için diğer ürünler hakkında detaylı bilgi veremeyeceğim. Benim deneyimlerim bu yönde, umarım siz de deneyip memnun kalırsınız



Nivea Stress Protect Deodorant Serisi


Leave a Reply