Merhaba,


Size önceki yazımda yeni blogger etkinliğimizden bahsetmiştim. Okumadıysanız tık tık. Şimdi o gün ne giydiğimin ayrıntılarına geçme zamanı  Geçtiğimiz yaz aldığım floral eteği kullanarak feminen bir kombin oluşturmak istedim. Açık yeşil üzerine pembe çiçeklerle süslenmiş olan bu eteğimi daha koyu bir yeşil ile giydim ve altına dolgu topuklu sandaletlerimi aldım.



Ben bu deseni ve kullanılan renkleri pek beğendim, siz ne dersiniz?



Aa o da ne? Hihihi evet üzerimdeki aslında elbise  Yeşil dar elbisemin üzerine floral eteğimi geçirdim, bence süper bir ikili oldular! Ayrıca elbisenin üzerine giydiğim yüksek bel etek sayesinde hem boyumu daha uzun göstermiş, hem de göbeğimdeki azıcık fazlalığı kamufle etmiş oldum



Elbisemin arkasında ise böyle bir dekolte var.



Aksesuar olarak, özellikle bu sıcaklarda fazla ağırlığı sevmediğim için sadece bileklik tercih ettim. Pembe ve yeşil bileklikler Koton, kalpli şirin bilekliğim ise Gülşah Butik’ten



Nasıl buldunuz?


Floral Etek: Only
Pembe ve Yeşil Bileklikler: Koton
Kalpli Bileklik: Gülşah Butik



Ne Giydim: Floral Desenli Etek


Leave a Reply