Daha fazla saç modeli yazısı beklediğinizi aldığım yorum ve maillerden biliyorum. Ben de bugün kolları sıvayayım dedim ve sizin için podyumlardan romantik saç modelleri araştırdım  Özel günlerinizde, mesela romantik bir dantel elbise ile birlikte kullanabileceğiniz çok hoş saç modellerine rastladım. Hadi o zaman başlayalım;

İlk saç modelimiz Carolina Herrera‘nın 2013 sonbahar kış defilesinden. 40′ların vintage havasını taşıyan bu saç modeli günümüze modernize edilmiş.

Yine 2013 sonbahar kış defilelerinden harika bir saç modeli. Christian Siriano‘nun örgülü topuzu sizce de çok hoş değil mi?

Romantik saç modeli deyince çoğunlukla saç örgüleri işin içine giriyor. Valentino 2013 İlkbahar Yaz Couture defilesinde gördüğüm bu iki ince örgü şeritle süslenmiş, dağınık ense topuzu da buna güzel bir örnek

Yana ayrılmış ve saç örgüsü ile taçlandırılmış bu saç modeli Herve Leger 2013 ilkbahar yaz defilesine ait.

Meadham Kirchhoff mankenlerin saçını taşlı saç aksesuarı ile süslemiş. İddialı görünse de belki de güzel bir gelin saçı olur ne dersiniz?

Ve son olarak Christian Siriano 2013 İlkbahar Yaz defilesinden bir balerin topuzu örneği. Hem pratik, hem şık, hem de romantik

görsel: style.com, elle.com


Podyumlardan Romantik Saç Modelleri


Leave a Reply