Geçtiğimiz günlerde Optimum Outlet’e gitmişken Koton‘a da uğrayalım, indirimde neler varmış bakalım dedik. İndirimden aldıklarım sadece yukarıda gördüğünüz taşlı takılar oldu. Basic t-shirtlerimin üzerine böyle kolyeler takmayı seviyorum. Fiyatları oldukça uygundu, sanırım 3 ile 5 lira arasında değişiyordu  Normalde böyle kocaman taşlı küpeleri fazla sevmiyorum ama yeri geldiğinde takmak gerekiyor. Takıların haricinde ayakkabılarda komik rakamlar vardı. İçim gitti ama maalesef 35 numara bulunmadığı için bakmakla yetindim

Dantel detaylara sahip bu gömleği ise çok severek aldım. Fiyatı 49.99. Eteğinin kesimi asimetrik.

Sırtındaki dantel detayı bu şekilde. Şimdilik sadece ceketimin altına giyebiliyorum tabi

Ve her gardropta bulunması gereken basic t-shirtler. Sanki dolabımda yeterince yokmuş gibi yine aldım  Siyah ve beyaz olarak. Bu sefer beden olarak XL seçtim, salaş ve rahat durması için.

Siz Koton indiriminden bir şeyler aldınız mı peki?


Ne Aldım: Koton Alışverişi


Leave a Reply