Moda haftalarında ne giydiği incelenen, gözlerin ona çevrildiği isimlerden biri de şüphesiz ki ünlü trendsetter Olivia Palermo. Ben de onun tarzını çok beğeniyor ve ilgiyle takip ediyorum. Peki New York ve Londra moda haftaları boyunca nasıl giyinmiş, neler tercih etmiş bir bakalım mı?

Olivia Palermo Londra’daki Burberry Prorsum defilesinde etek uçlarında kürk detayları olan Armani blazer ceket, diz boyunda bir etek giymiş ve aksesuar olarak neon Fendi clutch tercih etmiş. Bir diğer defile için ise yine kürk detaylara sahip bir kaban ve floral desenli peplum bluz giymiş. Ayakkabıları da peplum üstü ile oldukça uyumlu.

Temperley London defilesinde Olivia Palermo desenleri karıştırmayı tercih etmiş. Üzerine ise siyah, beyaz Tibi ceket almış. Unique Topshop defilesinde ise Topshop pantolon ve sarı bir çanta kullanmış.

Londra’da başka bir defilede siyah, beyaz desenli Matthew Williamson elbisesi ile.

Olivia’nın beyaz brokar bluzu ile kullandığı işlemeli Marchesa kabanı çok hoş değil mi?

New York Moda Haftası, Dennis Basso defilesinde Olivia çikolata rengi bir kaban giymiş.

Carolina Herrera defilesinde deri kollu bir kaban ve kürklü snood tercih etmiş. Noon by Noor defilesinde ise turuncu eteğinin üzerine kürk yelek almış.

Olivia Palermo‘nun New York ve Londra moda haftalarında giydiklerini nasıl buldunuz? Bana sorarsanız, bu sefer stili beni çok etkilemedi, sanki çizgisinden biraz uzaklaşmış. Siz de böyle düşünüyor musunuz yoksa sadece ben mi öyle görüyorum.

görsel: fabsugar.com


Olivia Palermo'nun Moda Haftalarındaki Stilleri


Leave a Reply