Flormar’ın yeni mat oje koleksiyonunu gördünüz mü? Ben de koleksiyondan üç renk denedim, nihayet fotoğraflayıp sizinle paylaşmak kısmet oldu  Bende bulunan üç renk de birbirinden güzel! Diğerlerinde de aklım kaldı, alışveriş listemdeler  Lafı uzatmadan gelin bakalım nasılmış bu mat ojeler;

İlk olarak Flormar M03 nolu ojeden başlayalım. Bu oje siyah ile gri arasında bir renk. Rengi çok hoş ama siyah kadar beni cezbetmedi. Bu arada fotoğraflarda ojelerin iki kat sürülmüş halini görüyorsunuz.

Bir diğeri ise harika bir kırmızı tonuna sahip olan Flormar M08 nolu oje. Bu ojeye bayıldım desem yalan olmaz! Benden size ufak bir tavsiye; yaklaşan sevgililer günü için bu ojeden bir tane edinin derim

Ve bendeki son renk ise yeşil. Flormar M06 nolu oje. Bence yeşil ojelerden hoşlanmayanların bile gönlünü fethedebilecek bir oje! Bu rengi de çok beğendim.

Mat ojelerin fiyatı da çok uygun. Sadece 3.50 TL. Koleksiyondaki diğer renkleri buradan görebilir ve satın alabilirsiniz.

Peki ojelerin kullanımı nasıl derseniz, işte benim deneyimime göre önemli noktalar;

  • Mat ojelerin kullanımı diğerlerine göre biraz daha zor ve özen istiyor. Dikkatli uygulamadığınız takdirde fırça izi kalabiliyor.
  • Mat ojelerin kendini gösterebilmesi için iki kat sürmeniz gerekiyor. İlk katı ince ve fırça izi bırakmadan sürdükten sonra, mutlaka bu katın kurumasını beklemeniz gerekiyor. Ki zaten kolay kuruyor. Daha sonra ikinci katı sürerken fırçanıza daha cömert ama kontrol edebileceğiniz miktarda oje almanız lazım. Yine çok dikkatli sürmelisiniz, mat ojeler hataları çabucak gösteriyor.
  • Bir diğer bahsetmek istediğim nokta ise; temizlenmesi çok zahmetli oluyor. Tırnaklarınızı temizlerken oje parmaklarınızı boyuyor. Bu aşama biraz sinir bozucu ama tüm bunlar, mat görünüm için değer bence
  • Flormar mat ojeler tırnağınızda uzun süre kalabiliyor. Kolay kolay bozulmuyor.

Peki siz mat oje sever misiniz? Ojeleri nasıl buldunuz?


Flormar Yeni Mat Oje Koleksiyonu


Leave a Reply