Bebak markasını acı badem sütü ürünleri ile tanıdık, ama Bebak bununla sınırlı kalmadı. Geçtiğimiz aylarda yeni bir ürün çıkardı; Bebak Bacak Fondöteni. Bacaklarının daha pürüzsüz görünmesini isteyenler kesinlikle denenesi bir ürün. Ben de merakla deneyip, sizin için burada yer vermek istedim :)



Beyaz tenli olduğum için bacaklarımdaki pürüzler, koyu tenli olanlara oranla daha seçilebilir, bu nedenle bacak fondöteni özellikle benim gibi beyaz tenli olanlar için yazın kurtarıcısı olabilir :) Fotoğrafta gördüğünüz gibi iki ayrı tonunu denedim ve 3 numaralı “Tan Tone” fondötenin tenime daha uygun olduğuna karar verdim.



Etkisini görebilmeniz için fondötenden öncesini ve sonrasını fotoğrafladım. Bebak Bacak Fondöteninin kapatıcılığını başarılı buldum, ayrıca kolayca dağılıp tenimle bütünleştiği için oldukça doğal bir görünüm sağlıyor. Bir başka başarılı özelliğinden bahsetmek gerekirse o da kalıcılık olabilir. Üzerinde suya karşı dayanıklı olduğu yazıyor, ki ben kullandığım sürece terlemeye rağmen uzun bir süre dayandığını gözlemledim.


Eğer sıcak havalarda, bacaklarınıza güvenemeyip ince çorap giymek zorunda kalıyorsanız yada ufak tefek pürüzlerin üzerinden geçmek istiyorsanız Bebak Bacak Fondöteni denemeye değer bir ürün.


Peki siz kullandınız mı bu ürünü, sizin yorumunuz nedir? Paylaşın :)



Bebak Bacak Fondöteni


One Comment

  1. merhaba bebak fondöteni izmirde nereden aldınız acaba? ben bulamadım bir türlü

    YanıtlaSil