Başlıktan da anlayacağını gibi u un bir süredir sırt çantası arayışındaydım. Fakat gönlüme göre bir çanta bulamamıştım. Neyse ki, dün Koton’da gördüğüm floral desenli sırt çantası ile bu arayışım nihayet son buldu  Çiçekli kumaşı ile tam bahar havasına uygun!



Si ce de çanta buram buram bohem kokmuyor mu? Benim gibi rahatına düşkün biriyseni , bu çanta ile çabası bir şıklık yakalayabilirsini diye düşünüyorum. Merak edenler için çantanın fiyatı 69.99 TL.




Ve Koton‘dan çok severek aldığım bir diğer parça da bu deri ceket. Aslında bu rengi kendime yakıştırmam ama arada böyle istisnalar olabiliyor. Ku umun ısrarlarının da bunda payı var tabi  Fotoğrafta belli olmasa da ceketin ü erinde yer yer eskitmeler yapılmış. Bu nedenle görünümü çok hoş.


Yalnı bu ceketle ilgili bir sorunum var, o da kollarının bira u un gelmesi  Bunun için küçük bir tamir gerekecek. Kısa boylu olduğunu da bu tür problemlerle sık sık karşılaşabiliyorsunu maalesef



Yine merak edenler için, bu ceketi indirimden aldım. Fiyatı 39.99 TL. Oldukça uygundu.


Gardrobuma eklenen bu iki parça en kısa amanda uygun kombinlerle si inle paylaşılmayı bekliyor



Ne Aldım: Aranan Sırt Çantası Bulundu!


Leave a Reply